Τρίτη 16 Μαΐου 2017

Βρετανίδα που την βίασαν ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ μουσουλμάνοι αποκαλύπτει - Οι αρχές δεν έκαναν τίποτα και της είπαν να μην αναφέρει την εθνικότητα των δραστών ΒΙΝΤΕΟ

Βρετανίδα που την βίασαν μουσουλμάνοι αποκαλύπτει

Είχε βιαστεί από Πακιστανική συμμορία στο Ρόθερχαμ της Αγγλίας, όταν ήταν 13 ετών.Ωστόσο, οι αρχές δεν έκαναν τίποτα και της είπαν να μην αναφέρει την εθνικότητα των δραστών.

Το θύμα ονομάζεται Έμα Τζάκσον. Μιλώντας στο ραδιόφωνο LBC την Κυριακή δήλωσε:
«Ανέφερα την κακοποίηση μου πριν από 14 χρόνια. Πήγα στις αρχές, οι γονείς μου πήγαν. Κάθισα και έδωσα βίντεο συνεντεύξεις με την αστυνομία, ήμουν πρόθυμη να συνεργαστώ μαζί τους. Ποτέ δεν κοίταξα τους δράστες για το τι φυλή ή θρησκεία ήταν. Είδα απλώς ποιοι ήταν και τι είχαν κάνει. Αλλά μόλις είπα τα ονόματα, με έκαναν να αισθάνομαι σαν να ήμουν ρατσίστρια και ήμουν εγώ αυτή που είχε το πρόβλημα».
«Μου είπαν συγκεκριμένα να μην σχολιάσω την εθνικότητα των δραστών», πρόσθεσε.
Αυτή είναι η Ευρώπη της πολυπολιτισμικότητας.
 

el.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.