Δευτέρα 8 Μαΐου 2017

Θὰ ἦταν καλὸ νὰ ξαναψηφίζατε …ΣΥΡΙΖΑ!!!

Αφιερωμένο…
«Στην Ελλάδα που αντιστέκεται, στην Ελλάδα που επιμένει…»

Η…θεία.
Η θεία (μην με ρωτάτε τι και πώς) έχει, εδώ και χρόνια, ιδιόκτητο φαρμακείο και κονομάει. Ο σύζυγος ήταν πολιτικός μηχανικός, ενασχολούμενος με τις οικοδομές και κονόμησε κι’ αυτός, μέχρι που λόγω υγείας βγήκε στην σύνταξη και τώρα απασχολείται κι’ αυτός στο φαρμακείο.


Έχουν και δύο κόρες καλοσπουδαγμένες, με τα αγγλικά τους και τα γαλλικά τους, που τις «βόλεψαν» στο δημόσιο και προτιμούν, μου είπε, να μείνουν στην Ελλάδα με τα …λίγα παρά να την κοπανήσουν στο εξωτερικό, σε αναζήτηση καλύτερης τύχης.
Με τον ιδρώτα της η θεία και ο σύζυγος κατόρθωσαν, όπως μου εξομολογήθηκε η ίδια πριν λίγο στο τηλέφωνο, να σπουδάσουν αυτά τα παιδιά και ν’ αποκτήσουν και γύρω στα τέσσερα …ακίνητα σε Αθήνα, Σάμο και δεν ξέρω που αλλού.
Πασόκα μια ζωή η θεία και πασόκος ο σύζυγος, ψήφισαν δαγκωτό τον Τσίπρα και την παρέα του, γιατί πίστεψαν ότι άμα έβγαινε στην κυβέρνηση, δεν θα πλήρωναν τον ΕΝΦΙΑ.
Μόλις, όμως, άρχισαν να έρχονται τα μπουγιουρντί, για την καταβολή του ΕΝΦΙΑ στα τέσσερα ακίνητα, η θεία «γονάτισε» και άρχισε να ψάχνει …λύση.
Είναι ένας μήνας τώρα, που μας έχει ζαλίσει τ’ @ρχίδι@, για το ότι έχει βρεί αγοραστή για το ένα σπιτάκι, ότι ο αγοραστής του real estate, έχει την δυνατότητα να της βάλει το τίμημα της αγοράς κατευθείαν σε λογαριασμό της στο εξωτερικό και ότι θα πρέπει να την βοηθήσουμε ν’ ανοίξει έναν τέτοιο λογαριασμό στη Γαλλία, διότι αυτή δεν έχει.
Στην αρχή σκέφθηκα να της προτείνω, να την κάνω …συνδικαιούχο στον δικό μου λογαριασμό εδώ και να καταθέσει σ’ αυτόν το αντίτιμο της αγοραπωλησίας, ελπίζοντας ότι θα μπορούσα να σωθώ κι’ εγώ, υπεξαιρώντας προσωρινά μιά δεκαριά χιλιάδες ευρώ, αλλά εγκατέλειψα την ιδέα, καθόσον ουδέποτε λήστεψα εκκλησίες.
Εν πάσει περιπτώσει, βρήκαμε την άκρη ν’ ανοίξει λογαριασμό εδώ, με την προϋπόθεση ότι θα έρχονταν προσωπικώς στο Στρασβούργο, ομού μετά των θυγατέρων της, για τα σχετικά.
…και σήμερα, που με πήρε τηλέφωνο, μου είπε ότι η προσφορά του αγοραστή του real estate ήταν μούφα, ότι έπεσε πολύ από την αρχική του προσφορά και ότι εξοργίσθηκε διότι ήθελε να της πάρει το «μέγαρο» πυρ παρά.
Και τι να σου κάνω εγώ ρε Θεία, της είπα.
Εσείς βγάλατε τον Τσίπρα κυβέρνηση, βρέστε τα μεταξύ σας.
Και τι να κάναμε ρε Νίκο, μου είπε ενοχλημένη.
Τον πιστέψαμε και μας εξαπάτησε αλλά θα έλθω στο Στρασβούργο, ν’ ανοίξω λογαριασμό.
Θα στέλνουμε, εγώ, ο άνδρας μου και οι δύο κόρες από τους λογαριασμούς μας στην Ελλάδα, χίλια ευρώ ο καθένας σ’ αυτόν λογαριασμό, να βγάλουμε τα λεφτά του ιδρώτα μας έξω και βλέπουμε.
Να φύγουμε από εδώ δεν γίνεται και δεν θέλουμε.
Δηλαδή ρε θεία, της είπα, εσείς θα μείνετε εκεί αλλά τα λεφτά σας θα τα στείλετε έξω;
Και τι να κάνουμε ρε Νίκο, μου είπε εξοργισμένη
Να ξαναψηφίσετε Σύριζα ρε θεία, της είπα και έκλεισε το τηλέφωνο.
Γλύτωσα…

Ῥούσσης Νῖκος

filonoi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.