Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

Κορίνα Κρέτσου:«Είναι άδικο να μου λέτε ότι είμαι υποκρίτρια επειδή δεν πιστεύω στον Κομμουνισμό»

Κορίνα Κρέτσου: Αγαπώ την Ελλάδα αλλά δεν δέχομαι να με προσβάλλουν
«Διπλωματικό» επεισόδιο
Κορίνα Κρέτσου: Αγαπώ την Ελλάδα αλλά δεν δέχομαι να με προσβάλλουν

 «Είναι άδικο να μου λέτε ότι είμαι υποκρίτρια επειδή δεν πιστεύω στον Κομμουνισμό», είπε προς τον κ. Καραθανασόπουλο 

«Διπλωματικό» επεισόδιο προκλήθηκε μεταξύ της κυρίας Κορίνα Κρέτσου και του βουλευτή του ΚΚΕ Νίκου Καραθανασόπουλου σε συνεδρίαση επιτροπής του ελληνικού κοινοβουλίου όπου η Επίτροπος της ΕΕ παρείχε ενημέρωση για θέματα Περιφερειακής Πολιτικής.

Η κυρία Κρέτσου εξέλαβε ως προσωπικές αιχμές τις αναφορές του κ. Καραθανασόπουλου περί υποκριτικής πολιτικής της ΕΕ και πως «το Κομμουνιστικό Κόμμα είναι υπερήφανοι για τα επιτεύγματα του Σοσιαλισμού και όπως έλεγε ο Λένιν «ο πάγος έσπασε και ο δρόμος χαράχθηκε…».

«Είναι άδικο να μου λέτε ότι είμαι υποκρίτρια επειδή δεν πιστεύω στον Κομμουνισμό» αντέδρασε η κυρία Κρέτσου για να προσθέσει «δεν έχετε ζήσει αυτά που ζήσαμε εμείς. Να σε αφήνουν να βλέπεις δύο ώρες τηλεόραση. Σας σέβομαι αλλά η Ε.Ε. για χώρες σαν την δική μου έχει προσφέρει πολλά. Αγαπώ την Ελλάδα αλλά δεν δέχομαι να με προσβάλουν».

Απο την πλευρά του ο κ Καραθανασόπουλος εξήγησε στην Επίτροπο της ΕΕ ότι η κριτική του δεν αφορούσε την ίδια προσωπικά αλλά την πολιτική της ευρωπαϊκής ένωσης ενώ της επισήμανε ότι χαρακτήρισε «υποκριτική» την στάση της ΕΕ στο ζήτημα του προσφυγικού.

Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες οι δύο τους έδωσαν αμοιβαίες εξηγήσεις μετά το τέλος της συνεδρίασης και η παρεξήγηση λύθηκε.
protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.