Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

Γεραφέντης: Η δήθεν ζωντανή σύνδεση στο δελτίο της ΕΡΤ ήταν εν αγνοία μου - Θεωρώ απαράδεκτη αυτή την πρακτική


Για το ρεπορτάζ κονσέρβα που προβλήθηκε ως ζωντανό από το δελτίο της ΕΡΤ στις έξι το πρωί, τοποθετήθηκε μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook, ο δημοσιογράφος, Γιώργος Γεραφέντης.

"Θεωρώ απαράδεκτη την πρακτική που εφαρμόζεται στο δελτίο της ΕΡΤ στις έξι το πρωί, με δήθεν "ζωντανές συνδέσεις" με συναδέλφους που καλύπτουν όλο το φάσμα του ρεπορτάζ κάτω από δύσκολες συνθήκες. Ένα από τα θύματα της μαϊμού- σύνδεσης ήμουν και γω. Ούτε είχα ενημερωθεί αλλά και δεν είχα αντιληφθεί την ενέργεια αυτή που είναι άκρως προσβλητική για την πορεία μου στο χώρο και την επαγγελματική μου υπόσταση. Όλα έγιναν εν αγνοία μου", αναφέρει ο Γιώργος Γεραφέντης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.