Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

Τούρκος δικηγόρος λέει ότι είναι ο Ιησούς και μήνυσε την οικογένειά του γιατί δεν τον πιστεύει!

Ο Τασκιράν είπε για πρώτη φορά στην οικογένειά του πως ήταν ο Μεσσίας το 2011, αλλά εκείνη απέρριψαν τους ισχυρισμούς του – Τονίζει δε πως χτυπήθηκε και προσβλήθηκε από τα μέλη της οικογένειάς του


Ένας Τούρκος δικηγόρος που ισχυρίστηκε ότι είναι ο Ιησούς Χριστός έχει μηνύσει τα μέλη της οικογένειάς του, γιατί απορρίπτουν τους ισχυρισμούς του και τον προσέβαλαν, ανέφερε το τουρκικό πρακτορείο Anadolu.
Το περιστατικό αποκαλύφθηκε όταν ο Ισμαήλ Τασκιράν κατέθεσε αγωγή εναντίον των μελών της οικογένειάς του για ψυχική βλάβη. Μάλιστα, απαιτεί 10.000 τουρκικές λίρες αποζημίωση από κάθε μέλος.
Ο Τασκιράν είπε για πρώτη φορά στην οικογένειά του πως ήταν ο Μεσσίας το 2011, αλλά εκείνη απέρριψαν τους ισχυρισμούς του. Τονίζει δε πως χτυπήθηκε και προσβλήθηκε από τα μέλη της οικογένειάς του.
Κατέθεσε δε καταγγελία κατά της οικογένειάς του στην εισαγγελία της Κωνσταντινούπολης, που απέρριψε τους ισχυρισμούς του μετά τη διεξαγωγή έρευνας.
Ο Τασκιράν αργότερα μήνυσε τον πατέρα του Οσμάν για ψυχική οδύνη καθώς και τη μητέρα του Γκουλσέν, τον αδερφό του Τσεμ και την αδερφή του Ραχίμ Πινάρ, λέγοντας πως περιορίζουν τις πεποιθήσεις του.
«Έχω καταθέσει μήνυση εναντίον της οικογένειάς μου, αλλά απορρίφθηκε λόγω έλλειψης αποδεικτικών στοιχείων. Αλλά η οικογένειά μου παρενέβαινε στην πίστη μου από το 2011 έως το 2016, μια χρονική περίοδο που οι σχέσεις ανάμεσα σε μένα και την οικογένειά μου επιδεινώθηκαν. Με εμπόδιζαν να νηστεύω και να προσεύχομαι. Έτσι υπέφερα διανοητικά και επιβαρύνθηκε η ψυχολογία μου. Απαιτώ 10.000 λίρες από την οικογένειά μου, ως αποζημίωση για την ψυχική οδύνη» έγραψε στη δήλωσή του στο δικαστήριο.
Το δικαστήριο της Κωνσταντινούπολης αποδέχθηκε την υπόθεση και πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνεδρίαση στις 27 Φεβρουαρίου. Η δίκη αναβλήθηκε.

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.