Σάββατο 11 Μαρτίου 2017

"Κουράστηκα να είμαι ο άντρας της ζωής μου. Αρκετά με αυτό το στιλ που είχα υιοθετήσει όλα αυτά τα χρόνια, όλα τα σφάζουμε όλα τα μαχαιρώνουμε μόνοι μας" ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΝΑ ΜΠΑΡΜΠΑ

VAVA-630x400
Η Βάνα Μπάρμπα αποφάσισε να κάνει μια πολύ μεγάλη αλλαγή στην ζωή της.
Στα 52 της… κουράστηκε να είναι ο «άνδρας της ζωής της», έχοντας μεγαλώσει μόνη της το παιδί της. Πλέον, αλλάζει σελίδα και οριστικά «δένει» την ζωή της με
τον Τάρεκ Καϊτούνι.


Η γνωριμία της με τον γοητευτικό επιχειρηματία που ζει και εργάζεται μόνιμα στο Λονδίνο μετράει περίπου στα 10 χρόνια και η σχέση τους, που ξεκίνησε από μια φιλία και εξελίχθηκε σε κάτι πιο βαθύ και ουσιώδης, πληροί όλες τις προϋποθέσεις για εκείνη για να μοιραστεί μαζί του με συντροφικότητα και αγάπη όλη την υπόλοιπη ζωή της, κάνοντας ένα σύμφωνο συμβίωσης.

«Κουράστηκα να είμαι μόνη μου Θέλω να είμαι και να μείνω με έναν άνθρωπο»

Κουράστηκα να είμαι μόνη μου Θέλω να είμαι και να μείνω με έναν άνθρωπο. Κοντεύω τα 52. Φτάνει πια. Μεγάλωσα το παιδί μου και θέλω να μείνω με κάποιον. Είχα συνηθίσει στη μοναξιά. Είμαι γυναίκα πάνω από όλα και το ξέχασα αυτό. Κουράστηκα να είμαι ο άντρας της ζωής μου. Αρκετά με αυτό το στιλ που είχα υιοθετήσει όλα αυτά τα χρόνια, όλα τα σφάζουμε όλα τα μαχαιρώνουμε μόνοι μας . Τέρμα. Κουράστηκε η ψυχή μου» εξηγεί στην εφημερίδα «Η Άποψη» η δημοφιλής ηθοποιός.
«Να ξεκαθαρίσω ότι δεν τίθεται θέμα γάμου. Πρόκειται για συγκατοίκηση, για συμβίωση, κάτι που συμβαίνει σε όλους τους ανθρώπους. Δεν έχει να κάνει με έρωτα η απόφασή μου αυτή. Είναι ωραίο να μένεις με κάποιον, και αυτό εγώ το ορίζω ως αγάπη» λέει.
Η νέα ζωή που είναι έτοιμη να ξεκινήσει, θα μοιράζεται μεταξύ Λονδίνου και Ελλάδος, αφού δεν είναι διατεθειμένη για την ώρα να εγκαταλείψει τον σημαντικό αγώνα της, και δη φιλανθρωπικό, στο πλευρό του Δημάρχου Γλυφάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.