Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Ρόδος : 25 σκυλάκια χρειάζονται επειγόντως την βοήθεια σας για να επιβιώσουν


Δυο νέα κορίτσια απο το χωριό Καλυθιές της Ρόδου ,έφτιαξαν ένα χώρο με καταλύματα με δικά τους έξοδα και με αυτόν κατάφεραν να βοηθήσουν πολλά αδέσποτα σκυλάκια . Σήμερα σε αυτόν τον χώρο
που λειτουργεί αθόρυβα 3 χρόνια τώρα προσφέροντας μεγάλη βοήθεια φιλοξενούνται , περιθάλπτονται και σιτίζονται καθημερινά 25 σκυλάκια .Όλα αυτά με δικά τους έξοδα !
Τα ζώα χρειάζονται επειγόντων τροφές για να επιβιώσουν . Στα σούπερ μάρκετ και στα μαγαζιά με είδη ζώων διατίθενται οικονομικές συσκευασίες ξηρών τροφών .
Όποιος επιθυμεί να συνεισφέρει μπορεί να επικοινωνήσει τηλεφωνικά στο 6947 057 530








https://rodosreport.gr

4 σχόλια:

  1. Αγαπητοί αιτούντες δανείων

    Σε οικονομικές δυσκολίες; Θέλετε να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση; Αυτή η εταιρεία δανείων ιδρύθηκε οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων σε όλο τον κόσμο με μοναδικό σκοπό να βοηθήσει τους φτωχούς και τους ανθρώπους με οικονομικές δυσκολίες της ζωής. Εάν θέλετε να υποβάλετε αίτηση για δάνειο, επικοινωνήστε μαζί μας με τα παρακάτω στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: elenanino0007@gmail.com

    Ονομα:
    Απαιτούμενο ποσό δανείου:
    Διάρκεια δανείου:
    Αριθμός κινητού:

    Σας ευχαριστώ και ο Θεός ευλογεί
    ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ
    Κυρία Έλενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΩΣ ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΕΙΧΑ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΚΡΟΥΣΜΑ ΑΠΑΤΗΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το όνομά μου είναι Marian και ζουν σε samos. Είμαι πολύ χαρούμενη γυναίκα σήμερα, είπα στον εαυτό μου ότι οποιοσδήποτε δανειστής δανείου που θα μπορούσε να αλλάξει τη ζωή μου και εκείνη της οικογένειάς μου, θα αναφερθώ σε οποιοδήποτε πρόσωπο που ψάχνει για δάνειο σε αυτούς. Θα ήθελα να το επισημάνω αυτό Το κοινό για το πώς συναντώ Martins Walters μετά από να χάσει τη δουλειά μου και να απορριφθεί δάνειο από την τράπεζά μου και άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα λόγω της πιστωτικής μου βαθμολογίας. Δεν θα μπορούσα να πληρώσω τα τέλη των παιδιών μου, ήμουν πίσω από λογαριασμούς, που θα έπρεπε να πεταχτούν έξω από το σπίτι εξαιτίας της αδυναμίας μου να πληρώσω το ενοίκιο μου. Ήταν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου τα παιδιά μου πήραν από μένα την ανατροφή. Στη συνέχεια, έθεσα να αναζητήσω χρήματα σε απευθείας σύνδεση, όπου έχασα €3.670 δολάρια που δανείζομαι από φίλους που έσπασα από δύο εταιρείες. Μέχρι να διαβάσω για: martinswalters28@gmail.com
     Όπου μου δόθηκε δάνειο για να πληρώσω τα χρέη μου και να ξεκινήσω μια επιχείρηση. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω του παραπάνω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή του martinswaltersloanfirm@yahoo.com. Το κάνω αυτό για να εξοικονομήσω όσους χρειάζονται δάνειο για να μην πέσουν θύματα απάτης στο διαδίκτυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γεια σας

    Είσαι σε οποιαδήποτε οικονομική δυσκολία; Αν ναι! Επικοινωνήστε με την Star Finance Για μικρά και μεγάλα ποσά δανείων. Προσφέρουμε όλα τα είδη δανειακών υπηρεσιών για να καλύψουμε τις οικονομικές σας ανάγκες όπως:

    Προσωπικό δάνειο,
    Δάνειο σταθεροποίησης χρέους,
    επιχειρηματικών κεφαλαίων,
    επιχειρηματικό δάνειο,
    εκπαιδευτικό δάνειο,
    Αρχική δάνειο με χαμηλό επιτόκιο 2%.

    Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: starfinancials101@gmail.com

    Η ικανοποίησή σας και η οικονομική επιτυχία σας είναι ο Σκοπός μας και η δουλειά σας μαζί μας θα είναι μια καλή εμπειρία.

    Δικος σου
    Σαμουήλ Ντέιβιντ
    starfinancials101@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.