Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ... ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΟΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ - ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ

ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΗΘΗ ΤΟΥΣ ... ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ..


 
 

 
  ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ

Κατεβάζουν τις εικόνες στο Πανεπιστημιακό Nοσοκομείο Πατρών

 

«Με τι δικαίωμα κύριε δίνετε τέτοιου είδους οδηγίες στο Δημόσιο Νοσοκομείο στο οποίο υπηρετείτε; Το οποίο ονομάζεται ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΒΟΗΘΕΙΑ, παρεπιπτοντως. Όχι ότι θα ύπηρχε διαφορά εάν ονομάζονταν ΠΠΝΠ μόνον. Ως πολίτης ντρέπομαι. Ως γιατρός μόνον εκπλήξη και θλίψη νιώθω. Εσείς, νιώθετε σωστός;» αναφέρεται μεταξύ άλλων στην επιστολή της Καραβασίλη Διαμαντούλας,Παιδίατρου, προς τον Διοικητή του ΠΠΝΠ. Αναλυτικά:


Προς κ. Διοικητή ΠΠΝΠ από παιδίατρο Καραβασίλη Διαμαντούλα, περί οδηγιών σας για τους μουσουλμάνους ασθενείς.
17 Δεκεμβρίου 2016
Αξιότιμε κ. Διοικητή,
Αρχικά να σας ενημερώσω ότι ουδέποτε άνηκα ούτε ανήκω σε κανένα απολύτως πολιτικό κόμμα της χώρας μας. Ως πολίτης, σκέπτομαι ελεύθερα και έχω κάθε δικαίωμα να λέω την άποψή μου, καθώς έχουμε Δημοκρατικό Πολίτευμα.
Σπούδασα στην Ιατρική Σχολή Πάτρων και έλαβα τίτλο Ειδικότητας Παιδιατρικής από το ΠΠΝΠ. Γνωρίζω το ΠΠΝΠ από την έναρξη λειτουργίας του. Εργάστηκα σε αυτό. Νοσηλεύτηκα σε αυτό. Σήμερα, διαβάζοντας τη τοπική εφημερίδα «Πελοπόννησος» τυχαία, ενημερώθηκα για τις οδηγίες σας προς το προσωπικό του ΠΠΝΠ σχετικά με τους μουσουλμάνους ασθενείς. Αρχικά ξανακοίταξα το ημερολόγιο μήπως είναι Πρωταπριλιά. Δεν είναι. Ορθά λοιπόν έχω στολίσει το σπίτι μου χριστουγεννιάτικα, δέντρο, φωτάκια κλπ.
Ασχέτως της αθειας η θρησκεύματός σας, το οποίο σέβομαι απόλυτα όπως και σε κάθε άνθρωπο του πλανήτη μας, το επίσημο θρήσκευμα της Ελλάδας είναι ο Ορθόδοξος Χριστιανισμός. Αυτό δεν σας επιτρέπει να βάζετε όρους στο Δημόσιο Νοσοκομείο το οποίο δεν είναι ιδιοκτησία σας και για το οποίο φορολογούμαι. Όπως και κάθε πολίτης.
Στο σπίτι σας, έχετε κάθε δικαίωμα να μην έχετε εικόνες, σταυρούς. Να έχετε κοράνιο η κάθε σύμβολο που σας εκφράζει. Όχι όμως στο Δημόσιο Νοσοκομείο να επιβάλλετε κανόνες όπως «να αφαιρούνται χριστιανικές εικόνες, σταυροί, σε δωμάτια που νοσηλεύονται μουσουλμάνοι», δήθεν σεβόμενος τη θρησκεία τους. Να σας θυμησω ότι όλοι οι αλλοδαποί ξέρουν ότι βρίσκονται στην Ελλάδα. Άρα οφείλουν να δείχνουν σεβασμό προς τη χώρα που ζούν. Άρα και για το θρήσκευμά μας.
Έχω ταξιδέψει σε πολλές χώρες του εξωτερικού με διαφορετικά θρησκεύματα. Τα σεβάστηκα απόλυτα. Δεν είχα την αξίωση να κάνουν αλλαγή των συνήθειών τους, ούτε στα δωμάτια των ξενοδοχείων που πλήρωνα για να διαμένω και ήταν ο προσωπικός μου χώρος κατά τη διάρκεια της παραμονής μου. Ούτε όταν νοσηλεύτηκα απαίτησα να βγάλουν από το δωμάτιο νοσηλείας μου Βούδες, Μωάμεθ, Κοράνια. Γιατί εγώ ήμουν στο δικό τους κράτος και σεβόμουν πραγματικά τα πιστεύω τους.
Τι καταπληκτικές ιδέες είναι αυτές που σκεφθήκατε; Ρωτήσατε το προσωπικό του Νοσοκομείου και τους ασθενείς πριν; Τι δικτατορικές τακτικές ακολουθείτε κύριε; Με τι δικαίωμα; Ήδη υπάρχει δραματική έλλειψη προσωπικού. Και πρακτικά να το δούμε, οι νοσηλεύτριες π.χ θα έχουν επιπλέον να ρωτούν «παρακαλώ ποιο Θεό πιστεύετε;” και ανάλογα να ανεβοκατεβάζουν εικόνες;;!!
Όσον αφορά δε την άσκηση της Ιατρικής, τι να πεί κανένας. Κύριε, αν δεν βγάλεις τα ενδύματα του ασθενή, να ψηλαφίσεις, να ακροαστείς καρδία-κοιλία-πνεύμονα και επί γυναικολογικού η ουρολογικού περιστατικού τα γεννητικά όργανα, πως θα διαγνώσεις άρα και θα χορηγήσεις τη κατάλληλη αγωγή;;;;;;;!!!!!!!!!!!! Ρίχνοντας χαρτιά, βλέποντας τον καφέ, πως;;; Η Ιατρική είναι Επιστήμη. Η Επιστήμη δεν είναι μαγεία. Άρα η Ιατρική δεν είναι μαγεία. Έλεος! Και όταν σε ένα ακραία επείγον γυναικολογικό περιστατικό που κινδυνεύει άμεσα η ζωή της γυναίκας, εφημερεύει άρρεν γυναικολόγος; Θα υπάρχει «on call» γυναίκα γυναικολόγος να έρχεται από το σπίτι της ειδικά για μουσουλμάνα ασθενή; Αν ενοχλούνται κάποιοι άλλων θρησκευμάτων, ας επιλέξουν ως χωρά διαμονής τους κάποια που να τους εκφράζει. Όπως πολλοί Έλληνες ενοχλούνται από κάποια θέματα των Νοσοκομείων μας, υπογραφούν και αποχωρούν με δίκη τους ευθύνη, έτσι και οι αλλοδαποί φίλοι μας έχουν την ίδια επιλογή.
Ξέρετε τι δύναμη και κουράγιο παίρνουν οι χριστιανοί ασθενείς από την εικόνα της Παναγίας, του Χριστού, το Σταυρό, το Ευαγγέλιο; Τεράστια. Το έχω ζήσει τόσα χρόνια αυτό.Με τι δικαίωμα κύριε δίνετε τέτοιου είδους οδηγίες στο Δημόσιο Νοσοκομείο στο οποίο υπηρετείτε; Το οποίο ονομάζεται ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΒΟΗΘΕΙΑ, παρεπιπτοντως. Όχι ότι θα ύπηρχε διαφορά εάν ονομάζονταν ΠΠΝΠ μόνον. Ως πολίτης ντρέπομαι. Ως γιατρός μόνον εκπλήξη και θλίψη νιώθω. Εσείς, νιώθετε σωστός;
Μετά τιμής,
Καραβασίλη Διαμαντούλα,Παιδίατρος.

 Θέλουν τώρα να κατεβάσουν Σταυρούς και Εικόνες της «Παναγίας Βοήθειας» στο Ρίο, πρός χάρι των Μουσουλμάνων!!! 
PanagiaHELP

 Δεν φθάνει πού ο Ελληνικός λαός φορτώθηκε με δισεκατομμύρια ευρώ για ασφαλή σίτιση, στέγαση, περίθαλψη παντοειδούς τύπου για τους Μουσουλμάνους πού ούτε κάν οι Έλληνες δεν έχουν, θέλουν τώρα να φτιάξουμε και ειδικούς χώρους στα Νοσοκομεία γι΄αυτούς ! Ακόμη και χώρους – τζαμιά για να προσεύχονται !


Εδώ τρομάξαμε και χρυσοπλήρωσαν κάποιοι από την τσέπη τους γιά να γίνει μια Ορθόδοξη Εκκλησία στο Νοσοκομείο του Ρίου τώρα θα μας βγάλουν και υποχρεωμένους να τους φτιάξουμε και χώρους προσευχής ( προς το παρόν) χώρια την τσάμπα περίθαλψη! Κι΄ακόμη, να τους ταϊζουν οι νοσηλεύτριες με το δεξί χέρι γιατί με το αριστερό ( λένε ) είναι προσβολή ως…καταραμένο, να τους διορίσουμε και κανέναν χότζα αργότερα …και άλλα τέτοια σκέρτσα πού η σοφή κεφαλή ενός Συριζαίου Διοικητή Νοσοκομείου ξαφνικά ανακάλυψε…
Δικαιούμεθα ως εκ τούτου να διερωτηθούμε: Έχουμε να κάνουμε με προδότες των πάντων, ή με απλούς βλάκες πού σκορπίζουν, πέραν των άλλων, τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων κάνοντας φθηνή πολιτική στους πάτρωνες πού τους διόρισαν στην θέση αυτή;


Έτσι λοιπόν…
Οδηγίες για την περίθαλψη Μουσουλμάνων ασθενών έδωσε η Διοίκηση του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της Πάτρας, με το θέμα να φτάνει στη Βουλή μέσω κατάθεσης ερώτησης στον Υπουργό Υγείας, από δύο βουλευτές  της ΝΔ . Τον Αχαιό Ανδρέα Κατσανιώτη και τον Βασίλειο Γιόγιακα.
Ενδεικτικά παραθέτουμε ορισμένες από αυτές:
>Η ημερήσια παροχή φαγητού ή νερού κατά τη διάρκεια της νηστείας (μήνας του Ραμαζανίου) απαγορεύεται.

>Οταν είναι απαραίτητη η σίτιση του ασθενούς (feeding), με παροχή φαγητού στο στόμα από νοσηλεύτρια ή άλλο επαγγελματία, η σίτιση πρέπει να γίνεται με το δεξί χέρι μόνο. Αποτελεί μεγάλη προσβολή η σίτιση με το αριστερό.

>Φροντίστε για την έστω στοιχειώδη παροχή χώρου προκειμένου να ασκήσουν εκδηλώσεις λατρείας (προσευχή).

>Τυχόν ύπαρξη χριστιανικού συμβόλου πάνω από την κλίνη του ασθενούς (σταυρός, εικόνισμα) πρέπει να αφαιρείται...
>Η νεκροτομή πρέπει να αποφεύγεται. Ωστόσο μπορεί να γίνει αν αυτό απαιτείται από τον νόμο.
Ειδικοί κανόνες αναφορικά με γυναίκες μουσουλμάνες:
>Πάντα να προτιμώνται γυναίκες ιατροί για την εξέταση-θεραπεία της κατηγορίας αυτών των ασθενών. Εάν δεν υπάρχει γυναίκα ιατρός, άνδρας μπορεί να προσφέρει τις αναγκαίες υπηρεσίες υγείας προσέχοντας ορισμένες προϋποθέσεις. Οι προϋποθέσεις αυτές είναι:

>Πάντα να υπάρχει νοσηλεύτρια παρούσα καθ' όλη τη διάρκεια της εξέτασης.

>Να μην γίνεται πέρα από το αναγκαίο άγγιγμα ή παρατήρηση στο σώμα της γυναίκας.

>Ο τοκετός μπορεί να γίνει από άνδρα μαιευτήρα όταν είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου για την έγκυο.
>Η έκτρωση, ακόμη και όταν η εγκυμοσύνη είναι αποτέλεσμα βιασμού, απαγορεύεται με σοβαρότατες συνέπειες για τον ιατρό. Θεωρείται φόνος και ο ιατρός καλείται να πληρώσει ως αποζημίωση το λεγόμενο Diyyah (blood money).

Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ
Στην ερώτησή τους οι δύο βουλευτές αναφέρουν ότι "πολλές από τις οδηγίες αντίκεινται στην ισχύουσα νομοθεσία, παραβιάζουν αρχές της ιατρικής δεοντολογίας και είναι μη εφαρμόσιμες σύμφωνα με την ισχύουσα κατάσταση σε υποδομές και προσωπικό του Ε.Σ.Υ.".
Προς τον κ. Υπουργό Υγείας
ΘΕΜΑ: «Οδηγίες προς ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του ΓΠΝ Πατρών για τη διαχείριση μουσουλμάνων ασθενών»
Με εσωτερικό έγγραφο η Διοίκηση του Γενικού Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών παρέχει οδηγίες προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό για την παροχή υπηρεσιών υγείας «σε άτομα με διαφορετική κουλτούρα υγείας». Κατά κύριο λόγο γίνεται αναφορά σε «ειδικούς κανόνες για μουσουλμάνους ασθενείς» καθώς και σε «ειδικούς κανόνες αναφορικά με γυναίκες μουσουλμάνες».
Αν και η γνώση και κατανόηση του πολιτισμικού υποβάθρου αλλοδαπών ασθενών, μεταξύ άλλων προσφύγων και μεταναστών, είναι παράγοντας που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη για τη διαχείρισή τους κατά την παροχή υπηρεσιών υγείας, ορισμένοι εκ των κανόνων που αναφέρονται στο εν λόγω έγγραφο εγείρουν πλήθος πρακτικών και νομικών ζητημάτων για την εφαρμογή τους στις δομές του Εθνικού Συστήματος Υγείας.
Στο πλαίσιο αυτό η απαίτηση «στοιχειώδους παροχής χώρου προκειμένου (οι μουσουλμάνοι) να ασκήσουν εκδηλώσεις λατρείας» προϋποθέτει υποδομές που οφείλει να παράσχει η ίδια η Διοίκηση του Νοσοκομείου.
Η αφαίρεση «χριστιανικού συμβόλου πάνω από την κλίνη του ασθενούς» δεν είναι εφικτή όταν η συντριπτική πλειονότητα των θαλάμων νοσηλείας περιλαμβάνει τρεις, τέσσερις ή και περισσότερες κλίνες όπου νοσηλεύονται και άλλοι ασθενείς.
Επίσης, η υποχρέωση παρουσίας γυναικών – ιατρών για την εξέταση-θεραπεία γυναικών μουσουλμάνων ή, εναλλακτικά, της παρουσίας νοσηλεύτριας όταν οι υπηρεσίες υγείας παρέχονται από άνδρα ιατρό είναι ασύμβατη με το σύστημα των εφημεριών οι οποίες προγραμματίζονται σύμφωνα με το διαθέσιμο προσωπικό ανά μονάδα και την ειδικότητα, και όχι βάσει φύλου.
Το ίδιο ισχύει και για τη διεξαγωγή του τοκετού από άνδρα μαιευτήρα μόνο «όταν είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου για την έγκυο». Η δε έκτρωση τίθεται ως απαγόρευση, «ακόμη και όταν η εγκυμοσύνη είναι αποτέλεσμα βιασμού», δίχως να λαμβάνεται υπόψη ο σοβαρός κίνδυνος που ενδέχεται να διατρέχει η ζωή της κυοφορούσας. Μάλιστα αναγράφεται ότι η παράβαση της απαγόρευσης έχει «σοβαρότατες συνέπειες για τον ιατρό» ο οποίος «καλείται να πληρώσει ως αποζημίωση το λεγόμενο Diyyah  (blood money)», σε καταφανή αντίθεση με ό,τι ισχύει στο εθνικό Δίκαιο.
Συμπερασματικά, οδηγίες όπως οι παραπάνω που μάλιστα τίθενται ως «ειδικοί κανόνες» αντίκεινται στην ισχύουσα νομοθεσία, παραβιάζουν αρχές της ιατρικής δεοντολογίας και είναι μη εφαρμόσιμες σύμφωνα με την ισχύουσα κατάσταση σε υποδομές και προσωπικό του Ε.Σ.Υ..
Κατόπιν τούτων ερωτάται ο κ. Υπουργός:
–         Ποιος έλαβε την απόφαση για την έκδοση αυτών των οδηγιών;
–         Έχει λάβει γνώση των οδηγιών αυτών; Έχουν δοθεί ανάλογες οδηγίες στο σύνολο των δημόσιων δομών Υγείας της χώρας; Εάν ναι, με ευθύνη ποιας διοικητικής Αρχής;
–         Έχει λάβει γνώση των οδηγιών αυτών ο Διοικητής της 6ης ΥΠΕ;
–         Ποια είναι η επίσημη θέση του Υπουργείου σχετικά με τη σκοπιμότητα και τη δυνατότητα εφαρμογής των οδηγιών αυτών;
Οι Ερωτώντες Βουλευτές
Βασίλειος Γιόγιακας
Ανδρέας Κατσανιώτης
Η 6η ΥΠΕ
Ο υποδιοικητής και ταυτόχρονα αναπληρωτής Διοικητής της 6ης ΥΠΕ Δημήτρης Κωστακιώτης μιλώντας στο thebest.gr αναφέρει ότι δεν έχει δει αναλυτικά τις οδηγίες και επισημαίνει ότι υπάρχουν κάποιες ιδιαιτερότητες στην κουλτούρα κάποιων λαών, τις οποίες έχουν αντιμετωπίσει και φέρνει ως παράδειγμα τους πρόσφυγες, που έχουν εγκατασταθεί στην Ηλεία και μουσουλμάνες ζητάνε γυναίκα γυναικολόγο. Υπογραμμίζει την ανάγκη σεβασμού ωστόσο διευκρινίζει ότι αυτή η πολυσέλιδη οδηγία του Διοικητή του ΠΓΝΠ θα ελεγχθεί και από τον ίδιο και από τη νομική υπηρεσία της 6ης ΥΠΕ και αν διαπιστωθεί η ύπαρξη ζητήματος νομιμότητας αυτό θα αποκατασταθεί.


ΠΡΩΤΟΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ "ΚΑΛΟ" ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΠΡΩΤΟΣ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ 


ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ;;;;


ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ... ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΟΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.