Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ Η «ΜΟΙΡΑΙΑ» ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΦΟΝΙΚΟΥ: «Με έδεσε με χειροπέδες και μου είπε: Θα σε σκοτώσω και μετά τον μ@λ@κ@…»

paraolimpionikis Το χρονικό της σχέσης της με τον παραολυμπιονίκη αλλά και τα προβλήματα που οδήγησαν στη διάλυση του γάμου της με τον Μ.Λ., περίγραψε στην κατάθεσή της, η «μοιραία» γυναίκα στη ζωή των δύο ανδρών.

Από την αρχή της σχέσης μας ξεκίνησαν και τα προβλήματα με τον Μάριο. Προβλήματα που δημιουργούνταν λόγω του μυαλού του. Γενικά το μυαλό του Μάριου λειτουργούσε περίεργα, αλλά επειδή ήμουν ερωτευμένη δεν τα έβλεπα. Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν τον Απρίλη του 2007 και ενώ είχε την κόρη μας αγκαλιά και του ζήτησα να μου τη δώσει για να την ταΐσω», είπε η 42χρονη για τη σχέση της με το θύμα, ενώ για τη γνωριμία της με τον παραολυμπιονίκη, αναφέρει: «Κάποια στιγμή, γύρω στα τέλη του 2014, γνώρισα τον Β.Τ. που έμενε κοντά στο σπίτι μου. Η γνωριμία αυτή εξελίχθηκε σε συμπάθεια και για να μην τα πολυλογώ το Σεπτέμβριο του 2015 ήρθαμε σε ερωτική επαφή. Από έκει και μετά δεν είχαμε καμία ερωτική επαφή μέχρι το Μάρτιο του 2016.
«Επειδή, όμως, ο Μάριος είχε τρέλα με τα ηλεκτρονικά, είχε βάλει κοριούς στο σπίτι και στο αυτοκίνητο μου και με παρακολουθούσε. Έτσι λοιπόν έμαθε για αυτήν την ερωτική επαφή που είχα με τον Βασίλη… Τη Μεγάλη Δευτέρα του 2016, ο Μάριος με το πρόσχημα ότι ήταν άρρωστος και ήθελε να του φέρω κάποια φάρμακα με φώναξε στο σπίτι που είχε μετακομίσει. Με το που μπήκα μέσα με έδεσε με χειροπέδες, μου έβαλε ένα πιστόλι στο κεφάλι και μου είπε «σήμερα τελείωσαν όλα, από δω μέσα δεν θα βγεις ζωντανή. Θα σε σκοτώσω και μετά θα σκοτώσω τον μ… που γ… και τη μάνα του» περιγράφει η πρώην σύζυγος στην κατάθεση της».
Διαβάστε ολόκληρη την κατάθεση της 42χρονης.
paraolimpionikis 
 crashonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.