Μετά το σάλο που ξέσπασε με την είδηση ότι η αριστερή κυβέρνηση
ΣΥΡΙΖΑ ενισχύει θέσεις διδασκαλίας της τουρκικής γλώσσας σε νηπιαγωγεία
της Θράκης και ιδρύει έδρες καθηγητών Τουρκικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας,
καθώς και Μουσουλμανικής Θρησκείας στο Παιδαγωγικό Τμήμα του
Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με τουρκικά
πανεπιστήμια, η κυβέρνηση όχι μόνο δεν κάνει πίσω αλλά επιμένει δια
στόματος του προέδρου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Γεράσιμου Κουζέλη,
ο οποίος δήλωσε στο «ΘΕΜΑ»:
ο οποίος δήλωσε στο «ΘΕΜΑ»:
«Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει το συντομότερο δυνατόν».
Η ΔΑΚΕ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αντέδρασε εκφράζοντας ανησυχίες και
τονίζοντας: «Υπάρχει υπαρκτός κίνδυνος να αποτελέσει το πρόγραμμα
δούρειο ίππο για τη γενίκευση της τουρκικής γλώσσας ως μητρικής και να
οδηγήσει στη μετατροπή των νηπιαγωγείων από μονόγλωσσα σε δίγλωσσα».
Ακόμη ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Ροδόπης «Τρεις Ιεράρχες» σημείωσε: «Εισάγει στο δημόσιο σχολείο προσωπικό με αδιευκρίνιστες εργασιακές σχέσεις και δικαιώματα» και ο Διδασκαλικός Σύλλογος Ξάνθης υποστήριξε: «Δεν διευκρινίζονται ο ρόλος του συνεργάτη, οι εργασιακές σχέσεις, η ειδικότητα και τα δικαιώματά του. Υποβαθμίζεται ο ρόλος της/ του νηπιαγωγού».
Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης τόνισε σε ανακοίνωση: «Το ΑΠΘ έχει αυτή τη στιγμή σε ισχύ συνεργασίες με 160 πανεπιστήμια του εξωτερικού, εκ των οποίων οι έξι αφορούν συνεργασίες με τουρκικά πανεπιστήμια», ενώ χαρακτήρισε αναληθές το δημοσίευμα της εφημερίδας για δημιουργία έδρας Τουρκικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας στο Παιδαγωγικό Τμήμα του λέγοντας «οι συμφωνίες στοχεύουν στην ενίσχυση της ερευνητικής κυρίως συνεργασίας και προβλέπουν ολιγοήμερες ανταλλαγές διδασκόντων, φοιτητών, ερευνητών και προσωπικού, αλλά όχι τη διδασκαλία μαθημάτων στα προγράμματα σπουδών του ΑΠΘ».
Ομολογούν ότι έρχονται και Τούρκοι καθηγητές στο ίδρυμα, ενώ η εφημερίδα απάντησε: «ουδέποτε αναφέραμε ότι έχουν ήδη προσληφθεί από το ελληνικό πανεπιστήμιο, αλλά εστιάσαμε στην ουσία ότι οι καθηγητές από τη γείτονα θα έρχονται σε επαφή με τους εδώ φοιτητές».
el.gr
Ακόμη ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Ροδόπης «Τρεις Ιεράρχες» σημείωσε: «Εισάγει στο δημόσιο σχολείο προσωπικό με αδιευκρίνιστες εργασιακές σχέσεις και δικαιώματα» και ο Διδασκαλικός Σύλλογος Ξάνθης υποστήριξε: «Δεν διευκρινίζονται ο ρόλος του συνεργάτη, οι εργασιακές σχέσεις, η ειδικότητα και τα δικαιώματά του. Υποβαθμίζεται ο ρόλος της/ του νηπιαγωγού».
Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης τόνισε σε ανακοίνωση: «Το ΑΠΘ έχει αυτή τη στιγμή σε ισχύ συνεργασίες με 160 πανεπιστήμια του εξωτερικού, εκ των οποίων οι έξι αφορούν συνεργασίες με τουρκικά πανεπιστήμια», ενώ χαρακτήρισε αναληθές το δημοσίευμα της εφημερίδας για δημιουργία έδρας Τουρκικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας στο Παιδαγωγικό Τμήμα του λέγοντας «οι συμφωνίες στοχεύουν στην ενίσχυση της ερευνητικής κυρίως συνεργασίας και προβλέπουν ολιγοήμερες ανταλλαγές διδασκόντων, φοιτητών, ερευνητών και προσωπικού, αλλά όχι τη διδασκαλία μαθημάτων στα προγράμματα σπουδών του ΑΠΘ».
Ομολογούν ότι έρχονται και Τούρκοι καθηγητές στο ίδρυμα, ενώ η εφημερίδα απάντησε: «ουδέποτε αναφέραμε ότι έχουν ήδη προσληφθεί από το ελληνικό πανεπιστήμιο, αλλά εστιάσαμε στην ουσία ότι οι καθηγητές από τη γείτονα θα έρχονται σε επαφή με τους εδώ φοιτητές».
el.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.