Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

Μόλις πριν από λίγο διαπίστωσα ότι μου κατασχέσαν όλη την σύνταξή μου από τον «ακατάσχετο» λογαριασμό αναπηρικής σύνταξης

 
Μόλις πριν από λίγο διαπίστωσα ότι μου κατασχέσαν όλη την σύνταξή μου από τον «ακατάσχετο» λογαριασμό αναπηρικής σύνταξης .
το μήνα αλλά έχω και αρνητικό πρόσημο -2.756,79 ευρώ που σημαίνει ότι για 3 ακόμη μήνες δεν θα έχω
(να φάω δεν με πειράζει) να πληρώσω ούτε τα φάρμακα …. Τόσο απλά σου λέω είναι τα πράγματα !!!

Αυτό που γράφω δεν είναι κοινοποίηση κάποιου φίλου η site η blog . Είναι αυτό που βιώνω εγώ σήμερα ! Την αγάπη μου σε όλους, καλό τριήμερο σε όλους μας !!! αν θέλετε κοινοποιήστε το μήπως βοηθήσει τους επόμενους .

skopelos-news

2 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν ειναι δυνατών μιλας σοβαρα φιλε μου τωρα;;;; Κι εγω σαν 67% "ανάπηρος" σου μιλαω, μηπως ειχες ξεχασει να κανεις δηλωση ακατασχετου στον λογιστη σου και να τη καταθεσεις στη τραπεζα η στην εφορια σου;;;;;;; Αν όντως έχεις ξεχασει καντο παραυτα!! Καλη σου δυναμη φιλε κι ευχομαι να το κυνηγησεις να μη το αφησεις φιλε μου, να μη τους χαρισεις κατι που δικαιουσαι!! ΔΕΝ υπαρχει νομος που να δινει δικαιωμα ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ να παρεις χρηματα απο λογαριασμο με "ακατασχετο Α.Μ.Ε.Α."!!!!!!!!!! Ετσι ουτως ωστε να βοηθηθεις εσυ αλλα και οι υπολοιποι μας σε καποια παρομοια κατασταση εγω αυτο θα εκανα ειχα δεν ειχα τη ψυχικη και σωματικη αντοχη για να εβλεπαν και σε τι βασανα μας βαζουν αλλα και να βοηθηθουν και οι επομενοι ενδεχομενως,παρομοιως αδικημενοι δικαιουχοι συνταξης Α.Μ.Ε.Α......... Καλη σου δυναμη σου ευχομαι φιλε μου και καλο 3ημερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.