Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

«Ψινάκη βρες μου δουλειά. Θα πουλήσω το νεφρό μου!»


Σπαρακτική έκκληση βοήθειας, με αποδέκτη τον Ηλία Ψινάκη απηύθυνε στον δήμαρχο Μαραθώνα - ως τελευταίας της ελπίδα - μια
απελπισμένη γυναίκα από την Αγιά της Λάρισας.

Η 47χρονη Αγλαΐα Βλάχου - βοηθός μικροβιολόγου, η οποία εργαζόταν σε μεγάλο διαγνωστικό κέντρο της Λάρισας - στην πιο δύσκολη στιγμή της ζωής της, σε μια ύστατη πράξη απόγνωσης, ζητάει από τον πρώην μάνατζερ και νυν δήμαρχο Μαραθώνα να της βρει μια δουλειά.

«Χρωστάω δέκα ενοίκια και στο σπίτι μας δεν υπάρχει ούτε ένα κομμάτι ψωμί. Εχω δύο παιδιά κι έναν άρρωστο σύζυγο και το μεσημέρι της Δευτέρας αποχαιρέτησα τον μπαμπά μου. Αν δεν υπάρξει και τώρα ένα “φως”, θα πουλήσω το νεφρό μου. Είναι ό,τι πιο πολύτιμο έχω για να πουλήσω» λέει η ίδια στην «Espresso» με έντονη συγκίνηση.

Ο Ηλίας Ψινάκης φαντάζει στα μάτια της ως... σωτήρας, αν και δεν τον γνωρίζει προσωπικά. Τρέφει μέσα της μια ελπίδα αισιοδοξίας πως δεν θα της γυρίσει την πλάτη. «Νιώθω πως είναι πολύ έντιμος άνθρωπος. Με αισθήματα. Τον εκλιπαρώ να με βοηθήσει. Δεν ζητάω ελεημοσύνη, είμαι πολύ αξιοπρεπής για να το κάνω. Εργασία ψάχνω, ακόμα και να καθαρίζω τουαλέτες για να συντηρήσω την οικογένειά μου. Στα μάτια μου είναι ο “άγγελός” μου αυτή τη στιγμή» εξομολογείται.

Η γυναίκα έχει δύο παιδιά φοιτητές. Αν και χτύπησε πολλές πόρτες στα γραφεία των βουλευτών της Λάρισας, δυστυχώς βρίσκεται ακόμη σε αναμονή, όπως ισχυρίζεται, γι' αυτό έγραψε ένα σπαρακτικό post στη σελίδα του Ηλία Ψινάκη στο Instagram, αφήνοντας μάλιστα σε κοινή θέα το κινητό της τηλέφωνο.

«Δεν θέλω να με λυπηθείτε. Να με βοηθήσετε μόνο. Αφησα την κηδεία του μπαμπά μου απλήρωτη, χρωστάω στην Εφορία, στη ΔΕΗ, δεν έχω ένα ευρώ για να μαγειρέψω στα παιδιά μου. Δεν έχω να δώσω στην κόρη μου τα χρήματα του εισιτηρίου για να πάει σήμερα στη Θεσσαλονίκη, αφού αύριο δίνει μάθημα της εξεταστικής της».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.