Η Ειδική Αγωγή αφορά τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Τα παιδιά με
ειδικές ανάγκες είναι πολίτες της χώρας μας, είναι πολίτες του κόσμου
μας σαν εσένα, εμένα, σαν τον διπλανό σου! Αυτα τα παιδιά έχουν
ιδιαιτερότητες και επιβάλλεται προς αυτά εκπαίδευση από δάσκαλο Ειδικής
Αγωγής αφού σε μεγάλο ποσοστό με την κατάλληλη καθοδήγηση μπορούν να
ενταχθούν στο κοινωνικό σύνολο ως ενεργοί πολίτες!
Δυστυχώς το ελληνικό κράτος ακόμη και σε αυτούς τους ανθρώπους που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού φέρεται με τον χειρότερο και αναίσχυντο τρόπο και εννοείται για να βολέψει όσους μόνιμους εκπαιδευτικούς του περισσεύουν!
Οι δάσκαλοι Ειδικής Αγωγής τελειώνουν το Τμήμα Eκπαιδευτικής και Kοινωνικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Μακεδονίας και το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Ως εκ τούτου η εκπαίδευσή τους αφορά μόνο παιδιά με ειδικές ανάγκες και σε καμμία περίπτωση δεν μπορούν και δεν επιτρέπεται να συγκριθούν με τους δασκάλους γενικής αγωγής όπου το μόνο τους εφόδιο απέναντι στην ειδική αυτή κατηγορία παιδιών είναι ένα μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγώγη συγκεκριμένων ωρών.
Όπως πολλοί γονείς με παιδιά με ειδικές ανάγκες έτσι και οι γονείς του ειδικού σχολείο Καλύμνου δραστηριοποιήθηκαν με μια επιστολή που αφορά τους δασκάλους Ειδικής αγωγής και την κοινοποίησαν στο Υπουργείο Παιδείας. Σας παραθέτω αυτούσια την επιστολή.
» ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ
1ου ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΡΟΣ: TMHMA ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΚΑΛΥΜΝΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Κάλυμνος, 31 Μαρτίου 2017
Εμείς, οι γονείς των παιδιών που φοιτούν στο 1ο Ειδικό σχολειό Καλύμνου, παρακολουθώντας τις εξελίξεις στην Ειδική Αγωγή θέλουμε να σας εκφράσουμε τους φόβους μας για το αβέβαιο μέλλον των παιδιών μας.
Ήδη, η αλλαγή στο καθεστώς πληρωμών στις παρεμβάσεις Ειδικής Αγωγής έχουν γονατίσει τους γονείς που αδυνατούν πλέον να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους.
Έχουμε όμως καταφέρει μετά από προσπάθεια χρόνων να δημιουργήσουμε το καλύτερο δυνατό σχολικό περιβάλλον για τα παιδιά μας, η μάθηση πλέον γίνεται πολύ ευχάριστη με τους περισσότερους επαγγελματίες που το στελεχώνουν να είναι συνοδοιπόροι στον αγώνα μας εδώ και μια τριετία. Τα παιδιά έχουν δημιουργήσει μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους και το επίπεδο μάθησης είναι το καλύτερο δυνατό όπως και οι διαπροσωπικές σχέσεις.
Ανησυχία όλων μας είναι ότι όλο αυτό που έχουμε καταφέρει θα διαταραχτεί με τις αλλαγές που επιδιώκονται να εφαρμοστούν στα σχολεία Ειδικής Αγωγής.
Είναι αδιανόητο να αντικατασταθούν εκπαιδευτές Ειδικής Αγωγής με αυτούς της Γενικής Αγωγής. Εκ των πραγμάτων δεν θα μπορέσουν ν ανταπεξέλθουν γιατί δεν έχουν τις κατάλληλες γνώσεις αλλά ούτε την κατάλληλη εμπειρία.
Πώς θα μπορέσει να διαχειριστεί ένας απλός εκπαιδευτικός τις εκρήξεις θυμού και τις εμμονές ενός αυτιστικού παιδιού, την μη αποδεκτή από τον υπόλοιπο κοινωνικό περίγυρο συμπεριφορά του αλλά πάνω απ’ όλα τις ιδιαίτερες μαθησιακές του ανάγκες γιατί σας διαβεβαιώνουμε ότι τα παιδιά αυτά μπορούν να μάθουν και να γίνουν χρήσιμα άτομα στην κοινωνία φτάνει εμείς και εσείς να τους δώσουμε την ευκαιρία και να μην γκρεμίσουμε τα όνειρά τους.
Γι αυτό τον λόγο ζητούμε απο εσάς:
●Να διατηρήσετε το υπάρχον καθεστώς στα Σχολεία Ειδικής Αγωγής όπου θα εργάζονται εκπαιδευτικοί με το αντίστοιχο πτυχίο, την απαραίτητη πείρα και εξειδίκευση.
●Να δημιουργήσετε οργανικές θέσεις για τα Ειδικά σχολεία ώστε να μην υπάρχει κάθε χρόνο το ίδιο άγχος για εμάς και τα παιδιά μας.
Η σχέση εκπαιδευτικού και παιδιού όσον αφορά την Ειδική Αγωγή είναι ιδιαίτερη. Είναι μια σχέση εμπιστοσύνης που χτίζεται με την πάροδο του χρόνου και συμβάλλει τα μέγιστα στην εκπαίδευση των παιδιών μας, γι’ αυτό λοιπόν ως γονείς παιδιών που χρήζουν Ειδικής Αγωγής ζητούμε ζητούμε θερμά να εδραιωθεί η θέση των δασκάλων μας και να διασφαλιστεί το μέλλον των παιδιών μας.
Ο Πρόεδρος Τα μέλη »
Αύριο θα ολοκληρωθεί η διαδικασία ψήφισης του νομοσχεδίου. Σας παρακαλώ στηρίξτε αυτή την προσπάθεια κοινοποιώντας τη ώστε να ενημερωθεί όλος ο ελληνικός λαός για μία ακόμη αδικία της παρούσας κυβέρνησης που αυτή τη φορά αφορά παιδικές ψυχές!
Μια απαντηση που μας ηρθε στο εμαιλ μας για το συγκεκριμενο αρθρο …..
Αγαπητά Κατοχικά Νέα
Με αφορμή το άρθρο που ανεβάσατε σχετικά με την Ειδική Αγωγή ( Βλέπε εδώ https://goo.gl/juns2y ),
θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι το άρθρο αυτό , δυστυχώς, είναι άκρως μεροληπτικό σε ότι αφορά τους δασκάλους της Γενικής Αγωγής ( οι απόφοιτοι δηλαδή Πανεπιστημιακών μονάδων Παιδαγωγικής εκπαίδευσης- δάσκαλοι δημοτικού), καθώς όλη αυτή η κίνηση έχει σχέση με την πρόσφατη ψήφιση τροπολογίας ( εδω η τροπολογία https://goo.gl/W3IoUI), όπου εξισώνει τους δάσκαλους αυτούς οι οποίοι έχουν πάρει μεταπτυχιακό πάνω στην Ειδική Αγωγή με τους απόφοιτους των 2 σχολών που αναφέρονται στο άρθρο ( Τμήμα Eκπαιδευτικής και Kοινωνικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Μακεδονίας και το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ).
Επαναλαμβάνω. Εξισώνει δεν ακυρώνει ή προτάσσει κάποιον στους πίνακες κατάταξης αναπληρωτών ΕΑΕ, γιατί μέχρι πρότινος αυτό γινόταν, με χαρακτηριστικό παράδειγμα ένας απόφοιτος αυτών των σχολών να περναει στον πίνακα ,ανθρώπους με πολυετή προϋπηρεσία στην Ειδική Αγωγή ΚΑΙ με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών ( Τροπολογία Λοβέρδου, https://goo.gl/8oPocQ ) ! Και όλα αυτά με ένα απλό βασικό πτυχίο σπουδών.
Στο παρακάτω σύνδεσμο που σας αποστέλνω, θα δείτε με επιστημονικούς όρους , με αναφορές σε διατάγματα Διεθνών Οργανισμών, για ποιο λόγο, όχι μόνο δεν καταργείτε η Ειδική Αγωγή, όχι μόνο ότι ( δυστυχώς) αυτοί που λιβανίζονται τον όνομα της έχουν κριθεί με ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΉ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ, αλλά και ότι , οι σχολές τους είναι ΕΛΛΙΠΕΙΣ σε ότι αφορά την εκπαίδευση της ΕΙδικής Αγωγής ( https://goo.gl/HxwEC0 ).
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
katohika.gr
Δυστυχώς το ελληνικό κράτος ακόμη και σε αυτούς τους ανθρώπους που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού φέρεται με τον χειρότερο και αναίσχυντο τρόπο και εννοείται για να βολέψει όσους μόνιμους εκπαιδευτικούς του περισσεύουν!
Οι δάσκαλοι Ειδικής Αγωγής τελειώνουν το Τμήμα Eκπαιδευτικής και Kοινωνικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Μακεδονίας και το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Ως εκ τούτου η εκπαίδευσή τους αφορά μόνο παιδιά με ειδικές ανάγκες και σε καμμία περίπτωση δεν μπορούν και δεν επιτρέπεται να συγκριθούν με τους δασκάλους γενικής αγωγής όπου το μόνο τους εφόδιο απέναντι στην ειδική αυτή κατηγορία παιδιών είναι ένα μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγώγη συγκεκριμένων ωρών.
Όπως πολλοί γονείς με παιδιά με ειδικές ανάγκες έτσι και οι γονείς του ειδικού σχολείο Καλύμνου δραστηριοποιήθηκαν με μια επιστολή που αφορά τους δασκάλους Ειδικής αγωγής και την κοινοποίησαν στο Υπουργείο Παιδείας. Σας παραθέτω αυτούσια την επιστολή.
» ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ
1ου ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΡΟΣ: TMHMA ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΚΑΛΥΜΝΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Κάλυμνος, 31 Μαρτίου 2017
Εμείς, οι γονείς των παιδιών που φοιτούν στο 1ο Ειδικό σχολειό Καλύμνου, παρακολουθώντας τις εξελίξεις στην Ειδική Αγωγή θέλουμε να σας εκφράσουμε τους φόβους μας για το αβέβαιο μέλλον των παιδιών μας.
Ήδη, η αλλαγή στο καθεστώς πληρωμών στις παρεμβάσεις Ειδικής Αγωγής έχουν γονατίσει τους γονείς που αδυνατούν πλέον να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους.
Έχουμε όμως καταφέρει μετά από προσπάθεια χρόνων να δημιουργήσουμε το καλύτερο δυνατό σχολικό περιβάλλον για τα παιδιά μας, η μάθηση πλέον γίνεται πολύ ευχάριστη με τους περισσότερους επαγγελματίες που το στελεχώνουν να είναι συνοδοιπόροι στον αγώνα μας εδώ και μια τριετία. Τα παιδιά έχουν δημιουργήσει μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους και το επίπεδο μάθησης είναι το καλύτερο δυνατό όπως και οι διαπροσωπικές σχέσεις.
Ανησυχία όλων μας είναι ότι όλο αυτό που έχουμε καταφέρει θα διαταραχτεί με τις αλλαγές που επιδιώκονται να εφαρμοστούν στα σχολεία Ειδικής Αγωγής.
Είναι αδιανόητο να αντικατασταθούν εκπαιδευτές Ειδικής Αγωγής με αυτούς της Γενικής Αγωγής. Εκ των πραγμάτων δεν θα μπορέσουν ν ανταπεξέλθουν γιατί δεν έχουν τις κατάλληλες γνώσεις αλλά ούτε την κατάλληλη εμπειρία.
Πώς θα μπορέσει να διαχειριστεί ένας απλός εκπαιδευτικός τις εκρήξεις θυμού και τις εμμονές ενός αυτιστικού παιδιού, την μη αποδεκτή από τον υπόλοιπο κοινωνικό περίγυρο συμπεριφορά του αλλά πάνω απ’ όλα τις ιδιαίτερες μαθησιακές του ανάγκες γιατί σας διαβεβαιώνουμε ότι τα παιδιά αυτά μπορούν να μάθουν και να γίνουν χρήσιμα άτομα στην κοινωνία φτάνει εμείς και εσείς να τους δώσουμε την ευκαιρία και να μην γκρεμίσουμε τα όνειρά τους.
Γι αυτό τον λόγο ζητούμε απο εσάς:
●Να διατηρήσετε το υπάρχον καθεστώς στα Σχολεία Ειδικής Αγωγής όπου θα εργάζονται εκπαιδευτικοί με το αντίστοιχο πτυχίο, την απαραίτητη πείρα και εξειδίκευση.
●Να δημιουργήσετε οργανικές θέσεις για τα Ειδικά σχολεία ώστε να μην υπάρχει κάθε χρόνο το ίδιο άγχος για εμάς και τα παιδιά μας.
Η σχέση εκπαιδευτικού και παιδιού όσον αφορά την Ειδική Αγωγή είναι ιδιαίτερη. Είναι μια σχέση εμπιστοσύνης που χτίζεται με την πάροδο του χρόνου και συμβάλλει τα μέγιστα στην εκπαίδευση των παιδιών μας, γι’ αυτό λοιπόν ως γονείς παιδιών που χρήζουν Ειδικής Αγωγής ζητούμε ζητούμε θερμά να εδραιωθεί η θέση των δασκάλων μας και να διασφαλιστεί το μέλλον των παιδιών μας.
Ο Πρόεδρος Τα μέλη »
Αύριο θα ολοκληρωθεί η διαδικασία ψήφισης του νομοσχεδίου. Σας παρακαλώ στηρίξτε αυτή την προσπάθεια κοινοποιώντας τη ώστε να ενημερωθεί όλος ο ελληνικός λαός για μία ακόμη αδικία της παρούσας κυβέρνησης που αυτή τη φορά αφορά παιδικές ψυχές!
Μια απαντηση που μας ηρθε στο εμαιλ μας για το συγκεκριμενο αρθρο …..
Αγαπητά Κατοχικά Νέα
Με αφορμή το άρθρο που ανεβάσατε σχετικά με την Ειδική Αγωγή ( Βλέπε εδώ https://goo.gl/juns2y ),
θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι το άρθρο αυτό , δυστυχώς, είναι άκρως μεροληπτικό σε ότι αφορά τους δασκάλους της Γενικής Αγωγής ( οι απόφοιτοι δηλαδή Πανεπιστημιακών μονάδων Παιδαγωγικής εκπαίδευσης- δάσκαλοι δημοτικού), καθώς όλη αυτή η κίνηση έχει σχέση με την πρόσφατη ψήφιση τροπολογίας ( εδω η τροπολογία https://goo.gl/W3IoUI), όπου εξισώνει τους δάσκαλους αυτούς οι οποίοι έχουν πάρει μεταπτυχιακό πάνω στην Ειδική Αγωγή με τους απόφοιτους των 2 σχολών που αναφέρονται στο άρθρο ( Τμήμα Eκπαιδευτικής και Kοινωνικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Μακεδονίας και το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ).
Επαναλαμβάνω. Εξισώνει δεν ακυρώνει ή προτάσσει κάποιον στους πίνακες κατάταξης αναπληρωτών ΕΑΕ, γιατί μέχρι πρότινος αυτό γινόταν, με χαρακτηριστικό παράδειγμα ένας απόφοιτος αυτών των σχολών να περναει στον πίνακα ,ανθρώπους με πολυετή προϋπηρεσία στην Ειδική Αγωγή ΚΑΙ με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών ( Τροπολογία Λοβέρδου, https://goo.gl/8oPocQ ) ! Και όλα αυτά με ένα απλό βασικό πτυχίο σπουδών.
Στο παρακάτω σύνδεσμο που σας αποστέλνω, θα δείτε με επιστημονικούς όρους , με αναφορές σε διατάγματα Διεθνών Οργανισμών, για ποιο λόγο, όχι μόνο δεν καταργείτε η Ειδική Αγωγή, όχι μόνο ότι ( δυστυχώς) αυτοί που λιβανίζονται τον όνομα της έχουν κριθεί με ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΉ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ, αλλά και ότι , οι σχολές τους είναι ΕΛΛΙΠΕΙΣ σε ότι αφορά την εκπαίδευση της ΕΙδικής Αγωγής ( https://goo.gl/HxwEC0 ).
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
katohika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.