Μήπως χρειάζεστε μια απόδραση;
Είστε έτοιμοι να χορέψετε τα προβλήματά σας μακριά;
Δοκιμάστε μία περιστροφή στον τροχό [THE WHEEL], τη μεγαλύτερη βόλτα του κόσμου.
Διακινδυνεύστε τη ζωή σας πετώντας με τις βόμβες μακριά [BOMBS AWAY] και την ΠΤΩΣΗ του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ [THE GREAT AMERICAN DREAM DROP]
Βγείτε από τον λευκό φράχτη σας και εξερευνήσετε την ουτοπία.
Καλώς ήλθατε στο Oblivia, όπου όλα είναι πάντα ρόδινα!
Το κομμάτι περιλαμβάνεται στο επερχόμενο 5ο άλμπουμ της Κέιτι Πέρι.
Και……. Ήδη από το εξώφυλλο, δηλώνεται πως «Χορηγοί Επικοινωνίας» είναι οι Πεφωτισμένοι.
Με μία πρόταση στη φιλοσοφία των Πεφωτισμένων, το σύμβολο ΟΚ είναι ένα σημάδι που δείχνει την έγκριση του θείου βασιλιά, του επερχόμενου για αυτούς άρχοντα του φωτός, τον αντίχριστο.
Το τραγούδι συνέγραψε η Πέρι με τον Σκιπ Μάρλεϊ – εγγονός του Μπομπ Μάρλεϊ – ο οποίος συμμετέχει και στα φωνητικά.
στις 21 Φεβρουαρίου 2017, κυκλοφόρησε το βίντεο κλίπ του τραγουδιού.
Έχει διάρκεια 3: 57λ.
Να επαναλάβω, Αριθμοί 5, 3 και 7.
Ο Κρόνος έχει αριθμό το 15 και μαγικό τετράγωνο το 3Χ3, γνωστό και ως μασονικό.
http://www.freemasons-freemasonry.com/mss03.jpg
όπως φαίνεται στην παραπάνω φωτογραφία η αριθμητική ακολουθία της μεσαίας σειράς είναι 3,5,7. Η ακολουθία αυτή εντοπίζεται και στο φετινό super bowl 51, καθώς και στο χρονικό διάστημα από το super bowl 46 (5/2/2012), έως τα φετινά βραβεία Γκράμι , όπου συμμετείχε και η Κέιτι Πέρι, με το συγκεκριμένο τραγούδι.
Katy Perry – Chained To The Rhythm (Official) ft. Skip Marley
Η ίδια είπε πως ήθελε να δημιουργήσει «ποπ με σκοπό» μέσω του τραγουδιού «αλυσοδεμένος στο ρυθμό». Αναφορικά με τον Σκιπ Μάρλεϊ, δήλωσε πως «εκείνος παράδωσε το μήνυμα που ήθελα να μεταδώσω» χαρακτηρίζοντας το τραγούδι ως ένα τραγούδι «ενότητας και αγάπης».
«Είναι αυτό που επιθυμώ
Διαλύστε τα τείχη για να ενώσετε, να εμπνεύσετε
Ναι, πάνω στη φωλιά σας εκεί ψηλά, ψεύτες
Φτάνει η ώρα της αυτοκρατορίας
Η αλήθεια που πλασάρουν είναι ψεύτικη
Όπως τόσες φορές στο παρελθόν
Είναι άπληστοι σε βάρος των ανθρώπων
Κινούνται αδέξια και παραπατούν
Είμαστε έτοιμοι για ταραχή
Αυτοί ξύπνησαν, αυτοί ξύπνησαν τα λιοντάρια» [Σκιπ Μάρλεϊ]
Το ίδιο μήνυμα «ενότητας και αγάπης» που έστειλε ο πάπας, και η Lady Gaga την ημέρα του super bowl.
Η ίδια αισθάνθηκε «κάτι σαν κατάθλιψη» μετά την εκλογή του Ντόναλντ Τράμπ και «βεβαίως δεν ήθελε να γράψει ένα τραγούδι κροτίδων για τα κλάμπ», όταν ο κόσμος «έχει πάρει φωτιά».
Οι 2 τελευταίοι στοίχοι του Μάρλεϊ, είναι αναφορά στο τραγούδι του Λέοντες (Lions)
Θα λάμψουμε δυνατά διαλύοντας το σκοτάδι
Είμαστε το κίνημα, η γενιά αυτή
Καλά θα κάνετε να γνωρίζετε ποιοι είμαστε, ποιοι είμαστε»
Α Πε. 5,8 νήψατε, γρηγορήσατε· ὁ ἀντίδικος ὑμῶν διάβολος ὡς λέων ὠρυόμενος περιπατεῖ ζητῶν τίνα καταπίῃ.
Αποκ. 9,8 καὶ οἱ ὀδόντες αὐτῶν ὡς λεόντων ἦσαν,
Αποκ. 9,17 καὶ αἱ κεφαλαὶ τῶν ἵππων ὡς κεφαλαὶ λεόντων, καὶ ἐκ τῶν στομάτων αὐτῶν ἐκπορεύεται πῦρ καὶ καπνὸς καὶ θεῖον.
Αποκ. 13,2 καὶ τὸ θηρίον ὃ εἶδον ἦν ὅμοιον παρδάλει, καὶ οἱ πόδες αὐτοῦ ὡς ἄρκου, καὶ τὸ στόμα αὐτοῦ ὡς στόμα λέοντος. καὶ ἔδωκεν αὐτῷ ὁ δράκων τὴν δύναμιν αὐτοῦ καὶ τὸν θρόνον αὐτοῦ καὶ ἐξουσίαν μεγάλην· –
Συνστράτευση λοιπόν των φερέφωνων που το τελευταίο διάστημα επαναλαμβάνουν συνεχώς ένα μήνυμα, προτρέποντας για ενεργή πολιτική συμμετοχή και λιγότερο εφησυχασμό .
Εδώ στην Ελλάδα ποιά μηνύματα προβάλλονται;
Η σημαιοφόρος του φιλελεύθερου Χόλιγουντ Μαντόνα, δήλωσε πως η μεγάλη πορεία διαμαρτυρίας των γυναικών στην Ουάσινγκτον, 21.1.2017, σηματοδοτεί την αρχή της επανάστασης.
«Είστε έτοιμοι να ταρακουνήσετε τον κόσμο; Καλώς ήρθατε στην επανάσταση της αγάπης. Της ανταρσίας. Για την άρνησή μας ως γυναίκες να δεχτούμε αυτή τη νέα εποχή τυραννίας, όπου βρίσκονται σε κίνδυνο όχι μόνο οι γυναίκες αλλά όλοι οι περιθωριοποιημένοι άνθρωποι. Έπρεπε να έρθει αυτή η φρικιαστική στιγμή του σκότους για να μας ξυπνήσει για τα καλά. Φαίνεται πως είχαμε πέσει σε μια ψεύτικη αίσθηση άνεσης. Η δικαιοσύνη κερδίζει, το καλό κερδίζει στο τέλος. Το καλό δεν κέρδισε σε αυτές τις εκλογές, αλλά θα κερδίσει στο τέλος. Η σημερινή ημέρα σηματοδοτεί την αρχή της ιστορίας μας. Η επανάσταση ξεκινά εδώ. Ο αγώνας για να είμαστε ελεύθεροι και ίσοι. Ας βαδίσουμε μέσα στο σκοτάδι και σε κάθε βήμα να ξέρετε ότι δεν φοβόμαστε, ότι δεν είμαστε μόνοι, ότι δεν θα υποχωρήσουμε…. Και ως προς τους δικτάτορες που θεωρούν πως δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα … F**k you».
Και πολύ ροζ. Ροζ χρώμα παντού.
Στο Πρόσφατο άλμπουμ της Lady Gaga – Joanne
https://www.ukmix.org/proxy.php?code=de166a438a1a485bd131b26fa00cc0be2bab12997dee40272bc5145d300fa998&url=aHR0cDovL29pNjUudGlueXBpYy5jb20vMmd2MzdkNS5qcGc%3D
Στις νέες Σουφραζέτες στην πορεία διαμαρτυρίας των γυναικών στην Ουάσινγκτον που φορούσαν ροζ καπέλα με γατίσια αυτάκια. Καπέλα που τα ονόμασαν «pussyhat» …. Από το «pussycat»
Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα ΤΗΕ PUSSYHAT PROJECT
https://www.pussyhatproject.com/blog/2016/11/22/our-mission
«Επιλέξαμε αυτήν την βαρυσήμαντη λέξη για το έργο μας, γιατί θέλουμε να αξιοποιήσουμε τον όρο ως μέσο χειραφέτησης» Και συνεχίζει:
«Οι γυναίκες, είτε τρανσέξουαλ ή σισ-τζέντερ*, κακοποιούνται σε αυτήν την κοινωνία. Προκειμένου να κατακτηθεί η δίκαιη μεταχείριση, η απάντηση δεν είναι να αποσύρουμε τα «γατάκια» μας, η απάντηση δεν είναι να αρνηθούμε τη θηλυκότητά και το φύλο μας, η απάντηση είναι να απαιτήσουμε δίκαιη μεταχείριση. Το σώμα της γυναίκας είναι δικό της. Τιμούμε αυτή την αλήθεια και ορθώνουμε το ανάστημά μας για τα δικαιώματά μας» .
*σισ-τζέντερ (η αντίληψη ενός ανθρώπου για το φύλο του, συμφωνεί με το φύλο που τους αποδόθηκε κατά τη γέννηση)
Έως και η Κέιτι Πέρι φόρεσε ροζ.
Το ροζ χρώμα συνδέεται παραδοσιακά με τη θηλυκότητα, τη σεξουαλικότητα και την αγνότητα.
Αργότερα κατά την περίοδο του ΒΠΠ έγινε το χρώμα των Ομοφυλόφιλων στα στρατόπεδα συγκέντρωσης.
Οι καταδικασμένοι για ομοφυλοφιλία διακρίνονταν από το «ροζ τρίγωνο» πάνω στις στολές τους.
Έχουμε και το ροζ τριαντάφυλλο βασίλισσας Ελισάβετ το οποίο πήρε το όνομά του στις 2 Ιουνίου του 1953, με αφορμή τη στέψη της.
Στο MK Ultra, ο προγραμματιστής χρησιμοποιεί το ροζ χρώμα για να διαφημίσει τους σκλάβους του.
http://angel2840148089.files.wordpress.com/2014/01/pelo-rosa2.jpg?w=497&h=662
Ακριβώς όπως και η γάτα ως συμβολισμός χρησιμοποιείται για να επιδείξει τη σέξι γατούλα προσωπικότητα (alter ego) του ατόμου, το ροζ χρώμα χρησιμοποιείται για την εμφάνιση της σεξουαλικής προσωπικότητας που μοιάζει με παιδί και σχετίζεται με τον πυρήνα της προσωπικότητας του θύματος. Οι προγραμματιστές συνήθως βλέπουν αυτό το alter ego ως αδύναμο, διότι είναι εύκολο να σπάσει. Μπορούν να εκμεταλλευτούν προς όφελός τους αυτήν την προσωπικότητα, επιτιθέμενοι στην αληθινή προσωπικότητα του θύματος. Αυτός ο τύπος συμβολισμού, χρησιμοποιείται και για σκλάβους BETA οι οποίοι διαθέτουν πρωτόγονα σεξουαλικά ένστικτα, και όχι ηθικές πεποιθήσεις.
Πρέπει να καταλάβουμε πως η ατζέντα της ελίτ δεν έχει αλλάξει. Απλά διαφοροποιήθηκε το περιεχόμενο. Όταν λοιπόν η κάθε Κέιτι Πέρι πλασάρει ένα «πολιτικό» τραγούδι, δεν είναι τίποτα άλλο από ένα προσεκτικά κατασκευασμένο μήνυμα που σκοπό έχει να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα εκείνων που την εξουσιάζουν. Προωθεί την ατζέντα παγκοσμιοποίησης της ελίτ, παρουσιάζοντάς την ως επανάσταση κατά της νέας εποχής τυραννίας.
Οι αριστοκράτες ανέκαθεν ήταν συντηρητικοί, διότι ήδη είχαν μεγάλο μέρος της δύναμης και του πλούτου και επεδίωκαν να διατηρήσουν την ισχύουσα νομοθεσία που τους ωφελούσε.
Οι επαναστάτες ανέκαθεν ήταν φιλελεύθεροι / προοδευτικοί επειδή επεδίωκαν την κοινωνική πρόοδο ώστε να αποκτήσουν ελευθερία και ίσα δικαιώματα.
Ποιούς λοιπόν πρέπει να υποστηρίξει ένας πολίτης; Εύκολη απάντηση έτσι;
Ας παρακολουθήσουμε την αμφιλεγόμενη φιλελεύθερη λογική μέσα από ένα απλό παράδειγμα. Γκλόρια Στάινεμ – φεμινίστρια , δημοσιογράφος, και κοινωνικο- πολιτική ακτιβίστρια, αναγνωρισμένη στις ΗΠΑ ως ηγέτης και εκπρόσωπος του φεμινιστικού κινήματος στα τέλη του 1960 και στις αρχές της δεκαετίας του 1970.
«Eάν η απαγόρευση των όπλων και των πυρομαχικών μπορεί να σώσει έστω και ένα παιδί, τότε θα πρέπει να εξετάσουν σοβαρά το ενδεχόμενο»
στην παρακάτω φωτογραφία, χαρούμενα ζευγάρια μπαίνουν σε χαρούμενα σπιτάκια που σηκώνεται στον αέρα.
και ξαφνικά πέφτουν κάτω. Όπως έγινε με εκατομμύρια νοικοκυριά στην παγκόσμια οικονομική ύφεση του 2008.
Και ενδεχομένως μία προειδοποίηση για κάτι μεγαλύτερο. Στην παραπάνω φωτογραφία από τα βραβεία Γκράμι, ο λευκός φράχτης έχει πάρει φωτιά.
Το κράτος λοιπόν συμβολίζεται με ένα φουτουριστικό θεματικό πάρκο το Oblivia.
Με σήμα το χάμστερ που ζει σε ένα κλουβί και περιστρέφεται άσκοπα μέσα σε ένα τροχό, χωρίς να πηγαίνει πουθενά. Όπως μας αντιλαμβάνεται ως μάζα η ελίτ.
Στο πάρκο όπου ναρκισσιστές τραβούν αυτό-φωτογραφίες (selfies) με τις χάμστερ συσκευές τους
χωρίς να αντιλαμβάνονται τι γίνεται τριγύρω τους. Άνθρωποι που περιφέρονται στο πάρκο έχοντας υποστεί πλύση εγκεφάλου και κάνουν ότι τους λένε
ακολουθούν τα βέλη ως κατευθυντήριες ενδείξεις ακριβώς όπως οι μάζες ακολουθούν τα ΜΜΕ προς τον τρόπο που πρέπει να σκέφτονται και να ενεργούν σε συγκεκριμένο χρόνο και τόπο.
ο χρόνος αναμονής για το παιχνίδι είναι 1984 ώρες
«1984-Ο Μεγάλος Αδελφός», Τζωρτζ Όργουελ
Κρίση. Οικονομική και πολιτική. Κοινωνική και πολιτιστική. Κρίση ιδεών και ηθών. Μια κρίση που την προκάλεσαν τα σύγχρονα οικονομικοπολιτικά καθεστώτα, η κοσμοκρατορία του χρήματος, η αμάθεια και η αδιαφορία. Όλα τα παραπάνω έχουν προκαλέσει παγκόσμια φτώχεια, τρομολαγνεία, χειραγώγηση, δυστυχία. Καθημερινά, κεκτημένες ελευθερίες μειώνονται. Ζούμε σε ένα σκοτεινό παρόν και ένα ακόμα πιο δυσοίωνο μέλλον μας περιμένει. ένα δυστοπικό μέλλον, όπου το ολοκληρωτικό καθεστώς του «Μεγάλου Αδελφού», παρακολουθεί συνέχεια τους πάντες και τα πάντα. Στο μυθιστόρημα, ασκείται ιδεολογική χειραγώγηση, προπαγάνδα, ενώ τιμωρούνται με φυλάκιση όποιοι υποπέσουν σε εγκλήματα σκέψης. Επικρατεί κρατική τρομοκρατία και συνεχόμενοι πόλεμοι, με πρόσχημα την ασφάλεια των πολιτών. Όλα αυτά θυμίζουν τις σημερινές κάμερες, τις τηλεφωνικές γραμμές που παρακολουθούνται, τη χειραγώγηση της σκέψης που γίνεται μέσα από όλα τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, τις φυλακές υψίστης ασφαλείας και τους συνεχόμενους πολέμους εναντίον «τρομοκρατών» που θεωρούνται απειλή για την παγκόσμια ειρήνη.
όλο το άρθρο του Κωνσταντίνος Σπαν
http://www.protagon.gr/epikairotita/politismos/1984-o-megalos-adelfos-tzwrtz-orgouel-kaktos-8048000000
θα έλεγε κανείς πως η Κέιτι Πέρι προσπαθεί να μας αφυπνίσει στην αλήθεια. Πως είναι με το δικό μας μέρος τώρα. Αλλά η πραγματικότητα είναι πως πλασάρει την γνωστή ατζέντα. Οι Πεφωτισμένοι βλέπουν τους εαυτούς τους ως σοφοί κυβερνήτες του πλανήτη που καθοδηγούν τα ποντίκια δηλαδή εμάς.
Η βόλτα roller-coaster διαθέτει ένα «σταθμό επιβεβαίωσης» που ονομάζεται «Αγάπα με».
Καθώς οι άνθρωποι επιβιβάζονται στα βαγόνια, παρατηρούμε κάποιον διαχωρισμό. Οι άνδρες κάθονται από τη μία πλευρά και οι γυναίκες από την άλλη. Ίσως μία αναφορά στον κοινωνικό σεξισμό; Όταν ο Simon και η Rose περνούν από το «Σταθμό Επιβεβαίωσης» (μία αναφορά σχετικά με το πώς οι άνθρωποι ποθούν τα likes των social media ώστε να αισθάνονται πως έχουν κάποιο κύρος) ο Simon παίρνει σχεδόν το σύνολο των ψήφων. Φαίνεται ότι οι άνδρες έχουν ένα αθέμιτο πλεονέκτημα σε σχέση με τις γυναίκες, ειδικά όταν πρόκειται για τα social media.
Στην επόμενη βόλτα «Νo Place Like Home» (σαν το σπίτι πουθενά αλλού)
γίνεται έμμεση αναφορά στην πολιτική Τράμπ σχετικά με την απέλαση των λαθρομεταναστών.
το ζευγάρι (λαθρομετανάστες ίσως;) εκτινάσσεται μακριά, πέρα από τον λευκό φράχτη (τείχος;)
Βέβαια, εάν το προσαρμόζαμε στην Ελληνική πραγματικότητα, οι Έλληνες εξαναγκάζονται να αφήσουν το «σπίτι – σπιτάκι», ενώ λαθρομετανάστες πηδούν τον φράχτη ως «πρόσφυγες».
Η επόμενη βόλτα «Bombs Away» αποτελείται από πυραύλους που πετούν τριγύρω.
Ο Αμερικανικός λαός έχει άγνοια των πολέμων που διεξάγει η κυβέρνησή τους σε όλο τον κόσμο. Ο πόλεμος είναι κακός και πρέπει όλοι να εναντιωθούν.
Γιατί όμως η Πέρι το 2012, στο βίντεο “Part of Me”, κατατάσσεται στον στρατό;
Τι άλαξε; Πέντε χρόνια πριν η Πέρι είχε χρησιμοποιηθεί από τον στρατό ως εργαλείο στρατολόγησης νέων.
…«Άλλο τότε και άλλο τώρα»… είπαμε «ενότητα και αγάπη».
Ένα άλλο θέμα του πάρκου, ονομάζεται «Inferno H20» και αφορά φανταστικό βενζινάδικο.
Το Η2Ο είναι ο χημικός τύπος του νερού. Σύμφωνα με την εκδοχή του Mark Savage, δημοσιογράφο του BBC,
http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-39042467
πρόκειται για αναφορά στην εξάρτηση της Δύσης από το πετρέλαιο, αλλά και στη διαφαινόμενη παγκόσμια κρίση νερού, που κατά
κάποιους μπορεί να οδηγήσει σε πόλεμο στην Ασία.
Κατά άλλους, είναι ένα αλχημιστικό σύμβολο, νερό – φωτιά, γιατί στις επόμενες σκηνές, η Πέρι από ροζ γίνεται ξανθιά. «Έλαβε γνώση», «αφυπνίστηκε».
Όπως και ο Kanye West, μετά την «εισαγωγή» στο νοσοκομείο.
Κατά το βραδάκι, οι καλεσμένοι παρακολουθούν μία ταινία στην οθόνη της τηλεόρασης, όπως ακριβώς οι οικογένειες περνούν τα βράδια τους.
η ταινία που προβάλλεται έχει τίτλο «Nuclear Family».
οι άνθρωποι με τα 3D γυαλάκια τους παρακολουθούν την προπαγάνδα.
Εάν ακολουθήσει κάποιος τη λογική του βίντεο, γίνεται πλύση εγκεφάλου στον ανυποψίαστο κόσμο, μέσω της προπαγανδιστικής ταινίας
«Nuclear Family» (Πυρηνική οικογένεια).
H Πυρηνική οικογένεια, αποτελεί την κύρια μορφή οικογένειας. Αποτελείται από τους συζύγους μόνο ή από τους συζύγους και τα παιδιά τους.
Γιατί η κλασική μορφή οικογένειας πλασάρεται από την «αφυπνισμένη» Κέιτι Πέρι (στο μεταξύ έβγαλε τα γυαλιά και έγινε ξανθιά) ως κάτι κακό; Γιατί πρέπει να επαναστατήσουμε εναντίον της Πυρηνικής οικογένειας;
και τότε…. Μέσα από την οθόνη ξεπροβάλει ο Σκιπ Μάρλεϊ. Προτρέπει τραγουδώντας για εξέγερση εναντίον εκείνων που βρίσκονται στην εξουσία.
Αντιλαμβανόμαστε την ειρωνεία; Ο Σκιπ προβάλει μέσα από την τηλεόραση, η οποία χρησιμοποιείται ως μέσο πλύσης εγκεφάλου των ανθρώπων. Ο Σκιπ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ. Τι πιο βολικό, από το να χρησιμοποιούν τον εγγονό του ακτιβιστή Μπομπ Μάρλεϊ.
Oblivia → oblivion/forgetfulness → λήθη
http://biblehub.com/greek/3024.htm
Β Πε. 1,9 ᾧ γὰρ μὴ πάρεστι ταῦτα, τυφλός ἐστι, μυωπάζων, λήθην λαβὼν τοῦ καθαρισμοῦ τῶν πάλαι αὐτοῦ ἁμαρτιῶν.
Ψαλ. 87,13 μὴ γνωσθήσεται ἐν τῷ σκότει τὰ θαυμάσιά σου καὶ ἡ δικαιοσύνη σου ἐν γῇ ἐπιλελησμένῃ;
http://biblehub.com/hebrew/5388.htm
נְשִׁיָּֽה׃ → ἐπιλελησμένῃ → oblivion/forgetfulness → λήθη
נְשִׁיָּֽה׃ + λήθη εμφανίζονται μία φορά μόνο στις γραφές ως λέξεις. (Β Πε. 1,9 & Ψαλ. 87,13)
Β Πε. 2,12 οὗτοι δέ, ὡς ἄλογα ζῷα φυσικὰ γεγεννημένα εἰς ἅλωσιν καὶ φθοράν, ἐν οἷς ἀγνοοῦσι βλασφημοῦντες, ἐν τῇ φθορᾷ αὐτῶν καταφθαρήσονται,
Α Θεσ. 4,5 μὴ ἐν πάθει ἐπιθυμίας καθάπερ καὶ τὰ ἔθνη τὰ μὴ εἰδότα τὸν Θεόν,
«λήθην» in the Greek Isopsephy system equals 105
«ἄλογα» in the Greek Isopsephy system equals 105
«πάθει» in the Greek Isopsephy system equals 105
ἐν πάθει ἐπιθυμίας → ὡς ἄλογα ζῷα → λήθην λαβὼν
Καλώς ήρθατε στη Λήθη! Χορέψτε Αλυσοδεμένοι Στο Ρυθμό!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.